ΦΑΝΕΛΑ: Νάσος Σεντεμέντες (2007-08)

Η φανέλα που πέταξε στη κερκίδα μετά το 1-3 επί του ΠΑΣ Γιάννινα το 2008 ο παίκτης-συνώνυμο της Β' Εθνικής, Νάσος Σεντεμέντες, βρίσκεται πλέον στο "Μουσείο του Πανσερραϊκού"!

Σε παλαιότερο άρθρο είχα αναφερθεί στο πως ξεκίνησε η συλλογή μου με εμφανίσεις του Πανσερραϊκού, ποια ήταν δηλαδή η πρώτη μου φανέλα και πως ήρθε στα χέρια μου. Την ίδια ώρα που εγώ αποκτούσα την πρώτη μου φανέλα με το λιοντάρι στο στήθος, ένας άλλος φίλος της ομάδας, ο Ιορδάνης, έβλεπε να έρχεται στην κατοχή του η εμφάνιση του Νάσου Σεντεμέντε που βλέπετε στη φωτογραφία.

Ήταν 30 Απριλίου 2008, ο Πανσερραϊκός μόλις είχε κερδίσει με 1-3 τον ΠΑΣ Γιάννινα, κάνοντας αποφασιστικό βήμα για την άνοδο στην Α' Εθνική και οι παίκτες μας, όντας... τρελαμένοι από το τελικό αποτέλεσμα βρέθηκαν κάτω από την κερκίδα που φιλοξενούσε τους περίπου 200 φίλους της ομάδας, με ορισμένους εξ' αυτών να πετάνε τις φανέλες τους στο κοινό!

Ενώ εγώ... άρπαζα την εμφάνιση του Γιουνές Μπενζελούν, λίγα μέτρα παραπέρα ο Ιορδάνης Αναγνωστίδης έπιασε αυτή του Νάσου Σεντεμέντε! Η μοίρα τα έφερε έτσι ώστε μετά από 12 ολόκληρα χρόνια οι δύο φανέλες "συναντήθηκαν" ξανά, αυτή τη φορά όχι εντός γηπέδου, αλλά στο "Μουσείο του Πανσερραϊκού"!

Για να δεις όλες τις φανέλες της συλλογής του Panserraikos Blog κάνε κλικ εδώ!

Ο παίκτης που φόρεσε τη φανέλα που σας παρουσιάζω, ο Νάσος Σεντεμέντες, ήταν ένας από τους "στυλοβάτες" της ερυθρόλευκης άμυνας εκείνης της σεζόν.Ο 32χρονος τότε σέντερ μπακ είχε φάει με το... κουτάλι την Β' Εθνική, παίζοντας για πολλά χρόνια στην κατηγορία και πανηγυρίζοντας μάλιστα την άνοδο σε δύο περιπτώσεις, τόσο με τη φανέλα της Καλαμάτας, όσο και με αυτή του ΠΑΣ Γιάννινα!

Στις Σέρρες ο Μεσσήνιος στόπερ κατάφερε να... τριτώσει το καλό, όντας μάλιστα βασικός και αναντικατάστατος και ολοκληρώνοντας τη σεζόν με 31 συμμετοχές, όλες στο αρχικό σχήμα! Μετά την άνοδο στην Superleague, ο Σεντεμέντες δεν παρέμεινε στον Πανσερραϊκό, συνεχίζοντας να αγωνίζεται σε επίπεδο Β' Εθνικής με τα χρώματα της Κέρκυρας.

Ακολούθησε το Panserraikos Blog στο Instagram με ένα κλικ εδώ!

Για το γεγονός ότι αυτή η λευκή φανέλα της Admiral αποτελεί κομμάτι της συλλογής μου, οφείλω να ευχαριστήσω τον Ιορδάνη Αναγνωστίδη ο οποίος μπορεί να ζει εδώ και χρόνια στην Κύπρο, αλλά ποτέ δεν ξεχνάει την αγαπημένη του ομάδα!

Στοιχεία φανέλας

Σεζόν: 2007-08
Παίκτης: Νάσος Σεντεμέντες (2007-08, 31 συμμετοχές/0 γκολ)
Νούμερο: 5
Κατηγορία: Β' Εθνική
Εταιρία: Admiral
Matchworn: Ναι

Αν έχεις μια φανέλα του Πανσερραϊκού ή θέλεις να επικοινωνήσεις μαζί μου για οποιονδήποτε άλλο λόγο, κάνε κλικ εδώ.

Διαβάστε ακόμα...