Για μια φανέλα με σήμα το λιοντάρι...

Καλώς ήρθατε στη μεγαλύτερη συλλογή εμφανίσεων του Πανσερραϊκού!

ΦΑΝΕΛΑ: Γιουνές Μπενζελούν (2007-08)

Μεγάλη Τετάρτη 30 Απριλίου 2008. Εθνικό Στάδιο Ιωαννίνων "οι Ζωσιμάδες". Μια μεγάλη ομάδα κάνει άλμα επιστροφής στην Α' Εθνική και παράλληλα γεννιέται μια συλλογή έπειτα από αρκετή δόση τύχης!

Την ημέρα εκείνη θα την θυμάμαι για πάντα ως μία από τις πιο όμορφες της ζωής μου. Βλέπετε, ενώ δεν είχα ποτέ μέχρι τότε παρακολουθήσει εκτός έδρας τον Πανσερραϊκό, στο πρώτο μου ταξίδι είχα την τύχη να επιστρέψω στις Σέρρες με "λάφυρο" μία φανέλα που ήρθε εντελώς τυχαία στα χέρια μου και την οποία θα κρατάω για πάντα στη συλλογή μου.

Ήταν ένα κομβικό ματς για τα "λιοντάρια" του Γιάννη Παπακώστα, που αν έμεναν όρθια στα Γιάννενα, θα έκαναν σημαντικό βήμα ανόδου. Εντέλει, κέρδισαν με το εμφατικό 1-3 τον ΠΑΣ και βρέθηκαν αγκαλιά με την επιστροφή στην Α' Εθνική μετά από 16 χρόνια. Ο Γιώργος Γεωργιάδης πήρε την σκυτάλη από τον Γιώργο Γκουγκουλιά (δύο γκολ), "γράφοντας" το 1-3 στο 92' και λίγα λεπτά αργότερα, αμέσως μετά τη λήξη του ματς, ακολούθησε ένα πάρτι μπροστά από την κερκίδα που φιλοξενούνταν οι φίλοι του Πανσερραϊκού.

Για να δεις όλες τις φανέλες της συλλογής του Panserraikos Blog κάνε κλικ εδώ!

Όλη η ομάδα ήρθε στα κάγκελα στα οποία χοροπηδούσαμε τρελαμένοι φωνάζοντας συνθήματα μετά τη μεγάλη νίκη. Τότε ήταν που είδα τον Γιουνές Μπενζελούν να πλησιάζει τα κάγκελα ακριβώς μπροστά μου και να βγάζει τη φανέλα του. Απλώνω κι εγώ το χέρι μου από τα κάγκελα και του λέω "δώσε την σε εμένα Γιουνές"!

Αυτός αντί να μου τη δώσει, την πέταξε ψηλά, προκειμένου να περάσει πάνω από το κάγκελο και να φτάσει στην κερκίδα. "Κοίτα εδώ τον μ@λ@κ@" σκέφτηκα για μερικά δέκατα του δευτερολέπτου, πριν αντιληφθώ ότι τελικά η φανέλα δεν πέρασε πάνω από τα κάγκελα, με αποτέλεσμα να... προσγειωθεί ακριβώς μπροστά μου!

Ακολούθησε το Panserraikos Blog στο Instagram με ένα κλικ εδώ!

Κάπως έτσι έγινε δικιά μου η φανέλα του Γάλλου σέντερ μπακ με το "24" στην πλάτη. Φανέλα που την φόρεσα στο γήπεδο τέσσερις μέρες μετά, στο Πανσερραϊκός-Εθνικός 2-0, ματς στο οποίο ο Μπενζελούν, παρότι αμυντικός, άνοιξε το σκορ! Αυτή είναι η πρώτη και παντοτινή "αγάπη" μου, το πρώτο κομμάτι της συλλογής μου.

Η φανέλα είναι η λευκή της περιόδου 2007-08 και παρότι αντικειμενικά δεν είναι όμορφη, έχει ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό: το λογότυπο και το όνομα της εταιρίας Admiral βρίσκεται στον γιακά (και στο μανίκι) και όχι στο στήθος όπως στη συντριπτική πλειοψηφία των ποδοσφαιρικών εμφανίσεων.

Στοιχεία φανέλας

Σεζόν: 2007-08
Νούμερο: 24
Παίκτης: Γιουνές Μπενζελούν (2007-08, 25 συμμετοχές/3γκολ)
Κατηγορία: Β' Εθνική
Εταιρία: Admiral
Matchworn: Ναι

Αν έχεις μια φανέλα του Πανσερραϊκού ή θέλεις να επικοινωνήσεις μαζί μου για οποιονδήποτε άλλο λόγο, κάνε κλικ εδώ.