ΦΑΝΕΛΑ: Στέλιος Καψάλης (2012-13)

Η βασική εμφάνιση της περιόδου 2012-13 αποτελεί ένα από τα πιο όμορφα σχέδια φανέλας που έχει φορέσει ποτέ ο Πανσερραϊκός! Σας παρουσιάζω τη φανέλα του Στέλιου Καψάλη!

Σε ένα από τα πρώτα άρθρα στη σελίδα αυτή είχαμε παρουσιάσει την λευκή εμφάνιση του Πανσερραϊκού κατά την περίοδο 2012-13 η οποία όπως είχαμε αναφέρει δεν ήταν τόσο εντυπωσιακή. Δεν ισχύει όμως το ίδιο και με την κόκκινη φανέλα εκείνης της σεζόν, όπως βλέπετε και στην φωτογραφία!

Ακολούθησε το Panserraikos Blog στο Instagram με ένα κλικ εδώ!

Αν και το γούστο είναι ένα υποκειμενικό θέμα, κατά τη γνώμη μου πρόκειται για μία από τις πλέον όμορφες φανέλες που έχει φορέσει τα τελευταία χρόνια ο Πανσερραϊκός. Το χαρακτηριστικό που την κάνει να ξεχωρίζει είναι ο διαγώνιος σχηματισμός και κυρίως η χρυσή ρίγα, ενώ το μόνο που δεν μου αρέσει στη συγκεκριμένη εμφάνιση είναι ο χορηγός, το παιχνίδι "Super 3" του ΟΠΑΠ.

Η φανέλα που έχω την τύχη να βρίσκεται στη συλλογή μου είναι αυτή του Στέλιου Καψάλη, ενός αμυντικού που προήλθε από τα σπλάχνα της ομάδας και κατέγραψε πολυετή και σημαντική παρουσία. Από το 2012 έως το 2017 που αποχώρησε έπαιξε σε 65 επίσημα ματς, σκόραρε τρία γκολ και έδωσε δύο ασίστ, ενώ προηγουμένως είχε μία επιτυχημένη τριετή παρουσία στην ομάδα νέων με 48 συμμετοχές και δύο κατακτήσεις πρωταθλήματος σε επίπεδο Football League.

Για να δεις όλες τις φανέλες της συλλογής του Panserraikos Blog κάνε κλικ εδώ!

Κορυφαία του στιγμή με το λιοντάρι στο στήθος υπήρξε η άνοδος από τη Γ' Εθνική το 2015, ενώ στην πρώτη του επαγγελματική σεζόν, τη χρονιά δηλαδή που φόρεσε τη φανέλα που παρουσιάζω, ο Πανσερραϊκός θα μπορούσε να αγγίξει την άνοδο στην Α' Εθνική, όμως έχασε στην ισοβαθμία την είσοδο στα πλέι οφ.

Η εμφάνιση αυτή, που αποτελεί ένα από τα αγαπημένα μου κομμάτια, προστέθηκε στη συλλογή μου από τον ίδιο τον ποδοσφαιριστή και οφείλω να τον ευχαριστήσω και από εδώ για το όμορφο δώρο του!

Στοιχεία φανέλας

Σεζόν: 2012-13
Παίκτης: Στέλιος Καψάλης (2012-17, 65 συμμετοχές/3 γκολ)
Νούμερο: 29
Κατηγορία: Β' Εθνική
Εταιρία: Puma
Matchworn: Ναι

Αν έχεις μια φανέλα του Πανσερραϊκού ή θέλεις να επικοινωνήσεις μαζί μου για οποιονδήποτε άλλο λόγο, κάνε κλικ εδώ.

Διαβάστε ακόμα...