Για μια φανέλα με σήμα το λιοντάρι...

Καλώς ήρθατε στη μεγαλύτερη συλλογή εμφανίσεων του Πανσερραϊκού!

ΦΑΝΕΛΑ: Ρόμπερτ Νίεστροϊ (2006-07)

Μία από τις χειρότερες εμφανίσεις της συλλογής μου, η κόκκινη μακρυμάνικη της σεζόν 2006-07, φορεμένη από τον Ρόμπερτ Νίεστροϊ.

Εννοείται πως κάθε φανέλα με το λιοντάρι στο στήθος έχει μία θέση στη συλλογή μου, όμως είναι κάποιες εμφανίσεις που δεν με... τρελαίνουν! Όπως έχω παραδεχτεί ότι κάποια κομμάτια της συλλογής μου τα λατρεύω, έτσι ήρθε η ώρα να παρουσιάσω μια φανέλα που αντικειμενικά δεν μου αρέσει.

Το διάστημα 2004-07 ήταν μία εποχή που ο Πανσερραϊκός ντύθηκε από την εταιρία Umbro η οποία σε γενικές γραμμές είχε καλά σχέδια, όπως η κόκκινη κοντομάνικη που παρουσιάσαμε παλιότερα, μια ριγέ ερυθρόλευκη και μια λευκή που θα δούμε αργότερα. Η μακρυμάνικη της περιόδου 2006-07 όμως δεν εντυπωσίασε.

Για να δεις όλες τις φανέλες της συλλογής του Panserraikos Blog κάνε κλικ εδώ!

Ήταν σχεδόν όλη κόκκινη, με εξαίρεση κάποιες κακόγουστες λευκές γραμμές στα μανίκια, στα πλάγια και στο πίσω μέρος. Το γυαλιστερό ασημένιο τύπωμα του αριθμού και του ονόματος ήταν αποτυχημένο. Ακόμα και το ράψιμο του χορηγού "ΟΠΑΠ" ήταν πρόχειρο, ενώ χορηγός υπήρχε και στο πίσω μέρος, κάτω από τον αριθμό, αλλά ξεκόλλησε.

Ακολούθησε το Panserraikos Blog στο Instagram με ένα κλικ εδώ!

Ακόμα και ο παίκτης του οποίου η φανέλα έτυχε να βρεθεί στα χέρια μου, ο Ρόμπερτ Νίεστροϊ δεν σου... γεμίζει το μάτι! Ήταν ένας από τους πάρα πολλούς ξένους που ήρθαν στην ομάδα το καλοκαίρι του 2006 (Σίρμπα, Μπαρλέτα, Έμερσον, Ακβουέγκμπου και στη συνέχεια Γιούρκιτς και Τσβέτκοβιτς) οι οποίοι πέρασαν και δεν... ακούμπησαν!

Έπαιξε σε 14 ματς και ο μόνος λόγος για τον οποίο τον θυμάμαι είναι ότι για χρόνια είχα την απορία σχετικά με το πώς προφέρεται το όνομά του: Νίεστροϊ ή Νιστρόι; Μάλλον το πρώτο!

Στοιχεία φανέλας

Σεζόν: 2006-07
Παίκτης: Ρόμπερτ Νίεστροϊ (2006-07, 14 συμμετοχές/1 γκολ)
Νούμερο: 15
Κατηγορία: Β' Εθνική
Εταιρία: Umbro
Matchworn: Ναι

Αν έχεις μια φανέλα του Πανσερραϊκού ή θέλεις να επικοινωνήσεις μαζί μου για οποιονδήποτε άλλο λόγο, κάνε κλικ εδώ.