Για μια φανέλα με σήμα το λιοντάρι...

Καλώς ήρθατε στη μεγαλύτερη συλλογή εμφανίσεων του Πανσερραϊκού!

ΦΑΝΕΛΑ: Μπόζινταρ Τάντιτς (2010-11)

Κι όμως, υπάρχει μία φανέλα στη συλλογή μου η οποία δεν μου θυμίζει τον μεγάλο παίκτη που τη φόρεσε, ούτε τα σπουδαία ματς στα οποία αγωνίστηκε με αυτήν ο Πανσερραϊκός. Το μόνο που μου φέρνει στο μυαλό είναι ένα αδικοχαμένο παλικάρι που δεν πρόλαβε να χαρεί τη ζωή.

Ήταν 21 Μαρτίου 2016 όταν έφτανε στα χέρια μου η φανέλα του Μπόζινταρ Τάντιτς που βλέπετε στη φωτογραφία. Την είχα αποκτήσει λίγες μέρες νωρίτερα, αγοράζοντάς την έναντι κάποιου μικρού ποσού στα πλαίσια ενός μπαζάρ αλληλεγγύης για ένα 17χρονο παιδί που πάλευε με τη λευχαιμία. Λίγες ώρες αφότου την παρέλαβα, έμαθα ότι ο Παύλος Σωτηριάδης έχασε τη μάχη παίρνοντας το δρόμο για τη γειτονιά των αγγέλων.

Για να δεις όλες τις φανέλες της συλλογής του Panserraikos Blog κάνε κλικ εδώ!

Είχα "παγώσει" στο άκουσμα της είδησης και θυμάμαι τις σκέψεις που έκανα, τις οποίες μάλιστα είχα μοιραστεί μαζί σας στη σελίδα του Panserraikos Blog στο Facebook. Πέρασαν δύο χρόνια από εκείνο το απόγευμα και ακόμα δεν κατάφερα να αποσυνδέσω τη συγκεκριμένη φανέλα από εκείνο το παιδί που χάθηκε τόσο άδικα.

Ακολούθησε το Panserraikos Blog στο Instagram με ένα κλικ εδώ!

Μπορεί να είναι μια εμφάνιση από την τελευταία συμμετοχή του Πανσερραϊκού στην Superleague, μπορεί να έχει το... βαρύ "10" στην πλάτη και το όνομα του κορυφαίου σε συμμετοχές ξένου στην ιστορία της ομάδας, του μεγάλου Μπόζινταρ Τάντιτς, όμως εμένα θα μου θυμίζει πάντα τον Παύλο και κατ' επέκταση τη φιλοσοφία που πρέπει να έχουμε όλοι στη ζωή μας:

"Πριν στεναχωρηθείς για τον Πανσερραϊκό που έχασε, για την γκόμενα που δεν σου έκατσε, για το ρεπό που δεν πήρες αυτή τη βδομάδα στη δουλειά, σκέψου πως θα ήταν η ζωή σου αν είχες ένα πραγματικό πρόβλημα. Μην νομίζεις, δεν είναι και τόσο σπάνιο να σου τύχει" είχα γράψει τότε μεταξύ άλλων. Τεράστια αλήθεια!

Στοιχεία φανέλας

Σεζόν: 2010-11
Παίκτης: Μπόζινταρ Τάντιτς (2006-10 & 2011-12 & 2013-15, 169 συμμετοχές/23 γκολ)
Νούμερο: 10
Κατηγορία: Α' Εθνική
Εταιρία: Mass
Matchworn: Ναι

Αν έχεις μια φανέλα του Πανσερραϊκού ή θέλεις να επικοινωνήσεις μαζί μου για οποιονδήποτε άλλο λόγο, κάνε κλικ εδώ.